OpenEdu's Innovatie

Educatie en contactbeheer naadloos verenigd -
Transformeer contacten in edelnemers, kennis in succes


Documentatie proefomgeving aanvragen


"Efficiënt contactbeheer met Odoo"

Met Odoo's unieke en eenvoudige benadering kunt u alle klantinformatie, zowel voor bedrijven als individuen, gestructureerd en overzichtelijk bijhouden.

Elke keer dat u een nieuwe plug-in gebruikt, zoals voor mailcampagnes, helpdesktickets, interne informatie, afspraken of projecten, wordt deze informatie automatisch toegevoegd aan het klantcontactprofiel.

Alle interacties en activiteiten gerelateerd aan een contact worden netjes bewaard in een historisch overzicht, waardoor u gemakkelijk het volledige beeld behoudt.

OpenEdu: Verrijking van contacten tot educatieve deelnemers

OpenEdu heeft de contact beheermodule van Odoo verrijkt met de 'Educatie' plug-in. Hiermee transformeert u een contact in een 'deelnemer' aan het educatieve proces.

Deze deelnemers kunnen deelnemen aan programma's die bestaan uit verschillende secties, zoals Moodle-cursussen, online meetings via platforms als Teams of Zoom, of elke combinatie daarvan, verdeeld over diverse periodes. De deelnemers profielen worden uitgebreid met belangrijke educatieve details zoals certificaten, cijfers en feedback uit Moodle.

Bovendien hebben we de module verder uitgebreid met aanvullende rollen zoals HR-manager, mentor en programma-manager.

Dit zorgt voor cursus overstijgende overzichten, waarin u kunt zien wanneer een cursist/deelnemer is gestart en of deze het Moodle-cursus certificaat heeft behaald.